Zakres obowiązków:
- codzienna obsługa klientów firmy, w tym obsługa posprzedażowa klientów,
- budowanie trwałych relacji z klientami oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- analizy rynku i badanie zadowolenia klientów,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług i produktów firmy,
- tworzenie, obsługa baz teleadresowych klientów,
- praca w systemie CRM,
- współtworzenie wartościowych treści reklamowych dla firmy, tworzenie raportów, prezentacji i ofert,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie promocji i komunikacji firmy.
Wymagania:
- wykształcenie w obszarze: zarządzanie, marketing, reklama, promocja, sprzedaż,
- nastawienie na skuteczność działań i orientacja na cele,
- bardzo dobra organizacja czasu, kultura osobista,
- komunikatywność, otwartość, optymizm i entuzjastyczna postawa,
- perfekcyjna znajomość języka polskiego, zasad gramatyki, ortografii i interpunkcji,
- znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu dobrym,
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office (Word, Exel, Power Point),
- doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i sprzedaży, znajomość rynku usług tłumaczeń, nieruchomości oraz usług biurowych – stanowi dodatkowy atut.
Oferujemy:
- możliwość interesującej pracy i rozwoju w firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stałe godziny pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie z motywującym dodatkiem prowizyjnym,
- możliwość wdrażania własnych rozwiązań oraz pomysłów,
- możliwość rozwijania kompetencji językowych i szkoleń,
- pracę w kreatywnym zespole i miłej atmosferze,
- dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych.
Oferta pracy adresowana także do absolwentów – możliwość stażu PUP.
Dokumenty aplikacyjne (cv ze zdjęciem oraz list motywacyjny) należy przesłać na adres: praca@tlumaczenia.pl. Prosimy o wpisanie w tytule maila nazwy stanowiska.