Pytania i Odpowiedzi

 

 
Ceny, terminy, płatności, kontakt

1. Kiedy będę znał ostateczny koszt tłumaczenia?

Po otrzymaniu materiałów przeznaczonych do przekładu wykonujemy bezpłatną wycenę, przedstawiając koszt, termin realizacji usługi oraz warunki płatności.

2. Co to jest strona rozliczeniowa?

Jest to jednostka rozliczeniowa składająca się z 1500 znaków ze spacjami dla tłumaczeń zwykłych oraz z 1125 znaków ze spacjami dla tłumaczeń uwierzytelnionych.

3. Jak sprawdzić ile stron rozliczeniowych zawiera mój dokument?

W większości programów edycyjnych istnieje funkcja statystyki wyrazów, z której należy odczytać informację na temat liczby znaków ze spacjami. Liczbę stron obliczeniowych otrzymuje się, dzieląc liczbę znaków ze spacjami przez 1500 i zaokrąglając otrzymany wynik w górę do 1/2 strony.

4. Jak długo będzie trwało tłumaczenie?

W trybie zwykłym tłumaczymy do 8 stron rozliczeniowych dziennie. W trybie ekspresowym możliwe jest tłumaczenia do 50 stron dziennie.

5. Kiedy mogę liczyć na rabat?

Rabaty udzielane są w drodze indywidualnych negocjacji. Prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym.

6. Jak mogę zapłacić za usługę?

Aby zapłacić za nasze usługi proponujemy skorzystać z jednej z następujących możliwości:

  • przelew bankowy:

   ITAMAR Group Sp. z o.o.

   ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 12/4, 44-100 Gliwice

   ING BS: 71 1050 1298 1000 0090 7926 7051

   SWIFT: INGBPLPW

  • w systemie Paypal na adres: payments@itamar.pl
  • osobiście w Biurze Obsługi: Gliwice, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 12/4, piętro pierwsze.

7. Jak mogę dostarczyć materiały do tłumaczenia?

Materiały można dostarczyć w jeden z następujących sposobów:

  • mailem na adres: biuro@tlumaczenia.pl
  • faksem na numer: 32 330 21 60 w. 122
  • przesyłką kurierską na adres: Itamar Group Sp. z o.o., ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 12/4, 44-100 Gliwice
  • jako załączniki do formularza wyceny dostępnego na stronie internetowej
  • na serwer ftp (w tym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt celem przekazania danych dostępowych do serwera).

8. Czy otrzymam fakturę, rachunek lub paragon?

Dla naszych klientów wystawiamy faktury VAT.

9. W jakich formatach mogę przysłać dokument do tłumaczenia?

Przyjmujemy materiały w dowolnym formacie. Posiadamy narzędzia umożliwiające edycję większości obecnie używanych formatów plików.

10. Gdzie dokładnie znajduje się budynek  biura tłumaczeń Itamar?

Znajdą nas Państwo w Gliwicach, w budynku przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 12/4, w pobliżu Urzędu Miejskiego. Swoją siedzibę mamy na I piętrze.

11. W jakich godzinach można się kontaktować z biurem tłumaczeń Itamar?

Pracujemy w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku.

12. Dlaczego na stronie internetowej nie ma cennika?

Zawsze staramy się w wycenach podawać najniższy akceptowalny przez nas koszt usługi, określany indywidualnie i uzależniony od potrzeb naszych klientów. Wychodzimy z założenia, że nasza oferta jest „szyta na miarę”, dlatego nie chcemy się ograniczać, podając sztywne ceny. Aby nieodpłatnie sprawdzić koszt tłumaczenia, zapraszamy do wypełnienia formularza wyceny dostępnego na stronie internetowej.

 
Formaty plików, wygląd, DTP i druk
 
Jakość i odpowiedzialność
 
Stała współpraca
 
Systemy CAT
 
Tłumaczenia zwykłe vs uwierzytelnione (przysięgłe)

 

Szybka
wycena

Odpowiemy w ciągu 30 minut

lub zadzwoń

323 399 600

 

SE ISO17100s